HTML e-mail design: de do’s & don’ts voor een krachtige e-mailcampagne

Development

Er zijn twee soorten e-mail die je kunt gebruiken voor jouw e-mailmarketing campagnes: E-mail met platte tekst zonder afbeeldingen of mooie ontwerpen die je kunt gebruiken met de standaard e-mail apps en -services. In e-mails met HTML kun je allerlei afbeeldingen, lettertypen en lay-outs opnemen, net als voor een webpagina. Het is niet zo universeel als een e-mail in platte tekst, maar het levert doorgaans betere resultaten op.

Lezen
Hoe vul ik mijn website?

Hoe vul ik mijn website? In 9 stappen naar de beste content

Marketing

Hoe mooi en snel het design van je (nieuwe) website ook is: online maak je pas echt het verschil wanneer je je website gaat vullen met content. En dat is best een kunst. Want alleen met écht goede content boek je resultaten.

Hoe weet je zeker dat de content die je creëert ervoor zorgt dat de pagina goed presteert? En je dus beter gevonden wordt via zoekmachines en bezoekers sneller overgaan tot actie? We delen 9 tips met je voor het vullen van jouw website. Daar kun je vandaag nog mee aan de slag!

Lezen
Inrichten van een landingspagina

Wat is dé ideale opzet van een landingspagina?

Marketing

Met verschillende marketingactiviteiten zorg jij voor vele bezoekers naar jouw website. Van e-mail-campagnes en een SEO-strategie tot adverteren op sociale media. De resultaten blijven alleen achter, ondanks de vele bezoekers op de landingspagina’s. Op welke manier kun je ervoor zorgen dat deze bezoekers ook overgaan tot actie?  

Lezen

De 5 online valkuilen voor een ondernemer

Marketing Projectmanagement

Afgelopen jaar heb ik de beslissing genomen om na 17 jaar, waarvan 5,5 als ondernemer, de horeca te verlaten. Mijn nieuwe baan bij een internet bureau heeft mij nu al zoveel inzichten gegeven die voor mij als ondernemer onmisbaar waren.

Lezen

The end.