Met een focus op de privacy van gebruikers, wilde Apple graag een contentplatform voor zorginstellingen waarop IT-managers werden overtuigd om te kiezen voor iPads en iPhones om zowel binnen als buiten de organisatie veilig mobiel te werken.

Een security platform voor IT-managers in de zorg.

Apple Security TabletApple Security OV

Strakke wireframes als leidraad.

Een belangrijke wens van Apple was om naast de Zorg, later ook content gericht op Overheden en Hospitality te kunnen integreren. Strakke wireframes, waarbij enkel en alleen oog was voor behoud van een overzichtelijke structuur en gebruiksvriendelijkheid vormden de leidraad.

First things first: wie spreek je aan?

Wie een gebruiker tot actie wil doen bewegen, dient eerst zorgvuldig en juist zijn uitdagingen aan te spreken. En dus pakten we tram 1 naar Apple HQ op het Leidseplein en gingen we samen op zoek naar een antwoord op de vraag: wie is de buyer persona en waar ligt deze persoon wakker van?

Rijke content in elke fase van de customer journey.

Bezoekers willen uitgedaagd worden met boeiende content. En dus doken we wekenlang in het security landschap en schreven een trendrapport van 15 pagina’s.

Apple-Content-Trendrapport