Twee broers met een passie voor kwaliteitskoffie en versgebakken desembrood. Zo werd BRO’od geboren. De toko heeft alles wat een ambachtelijke lunchbar moet hebben: een hip industrieel interieur, grote open keuken en goed eten. De website? Die moest daar naadloos op aansluiten.

  • Check it out

  • Jaar

    2016

Een website om honger van te krijgen.

Brood-imageBrood-image

Mooi beeld is het halve werk.

Als restaurant heeft je website maar één taak: een aantrekkelijk gevoel overbrengen. Bescheiden als we zijn geven we veel props aan de fotograaf. Geweldig beeld om mee te werken. Dan is het aan ons om een website te maken die de hongerige maagjes omzetten in actie: reserveren die handel!

Menukaart-brood

Even het menu checken en reserveren maar.

Wie de website van een restaurant bezoekt heeft een duidelijk doel: even de menukaart checken of snel online reserveren. Beide zijn gedurende het hele traject van design tot ontwikkeling leidend geweest. Zo is de reserveren button op ieder device prominent aanwezig en doordat de menukaarten asynchroon worden ingeladen kun je razendsnel switchen tussen de menu’s. Wordt het lunch of toch diner?

Reserveren Brood

BRO'od is niet meer

Helaas bestaat restaurant BRO’od niet meer. Maar omdat we zo trots zijn op dit mooie project, wilden we je toch graag inspireren met een kleine impressie. Ben je horecaondernemer en op zoek naar een nieuwe site? De koffie staat altijd voor je klaar.