Er zijn honderden marketinginstrumenten die jou online kunnen helpen. Maar alleen met een juiste mix van push & pull (meer pull dan push) die rekening houdt met vindbaarheid, traffic, conversie en relevantie vergroot je daadwerkelijk je aandeel in de markt.
Marketing.
-
Analytics & Dashboarding
Hoe presteert jouw website, portal of app? Er zijn veel verschillende tools om die data bij te houden, zodat je, waar nodig, onderdelen kunt optimaliseren. Wij zorgen ervoor dat je jouw data in een persoonlijk online marketing dashboard kunt inzien en je ontvangt daarnaast maandelijks een overzichtelijke rapportage met advies.
-
Adverteren
Adverteren is een manier voor het direct verbeteren van het verkeer en de conversies van jouw website. Dit kan op verschillende manieren, zoals Google Ads, Facebook Ads en LinkedIn Ads. Samen kijken we wie de doelgroep is, maken we een plan en gaan wij aan de slag met jouw campagnes, zodat we de juiste mensen via de juiste kanalen bereiken.
-
Conversie-optimalisatie
Het aantal bezoekers op jouw website stijgt, maar daar blijft het bij. Wat je daaraan kunt doen? Wij weten jouw bezoekers te overtuigen om wel een actie te ondernemen. Uiteraard op basis van een gedegen strategie, onderbouwd met data en A/B-tests. Haal meer waarde uit de bezoekers van jouw website.
-
SEO
Word beter gevonden via zoekmachines door je website of landingspagina te optimaliseren met technische aanpassingen en contentverbeteringen. Op basis van een uitgedachte strategie vergroot je geleidelijk de kans dat bezoekers jouw website vinden, zonder dat je hiervoor een betaalde advertentie hoeft te plaatsen.
-
E-mailmarketing
Presenteer een product of dienst op professionele wijze in een doelgerichte e-mailcampagne. Daarmee loop je al een stapje voor, omdat je al bekend bent bij je doelgroep. E-mailcampagnes kun je daarmee perfect personaliseren. E-mailmarketing leent zich bovendien bij uitstek voor het experimenteren met content.
-
Marketing automation
Door de inhoud, frequentie en timing van e-mails af te stemmen op het gedrag en de behoeften van de ontvanger verhoog je de kans op kwalitatieve leads en conversies aanzienlijk. Door het gedrag van de ontvanger te tracken, verstuur je automatisch relevante berichten op het moment wanneer jouw ontvanger daar behoefte aan heeft.
-
Contentmarketing
De bezoekers van jouw website, portal, app of social mediakanalen wil je bij je houden, interesseren en vervolgens overtuigen om tot actie over te gaan. Dat kan alleen met unieke en kwalitatief sterke content die volledig is aangepast op jouw specifieke doelgroep, zoals tekst waarbij ieder woord raak is en video’s die je jaren bijblijven.
-
Trainingen & Advies
Wij helpen jou niet alleen door alles uit handen te nemen, maar ook door onze kennis met jou te delen. Zo geven wij trainingen en advies geheel aangepast op jouw behoeftes. Zo kunnen wij jouw marketingafdeling een update geven over de nieuwste ontwikkelingen of geven we je een basistraining, zodat jij binnen je marketingbudget blijft.
Koffie?
Wil je graag eens sparren over jouw toekomstvisie en hoe je jouw online performance een boost kunt geven? Bel ons of kom langs op kantoor, onze nieuwe bonenmachine maalt de hele dag verse koffie.
Get in touchThe end.